Sunday, March 18, 2018

Εφαρμογίδια για κλάσματα και δεκαδικούς αριθμούς


ΚΛΑΣΜΑΤΑ

http://www.shodor.org/interactivate/activities/EquivFractionFinder/ 
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα διερεύνησης ισοδύναμων κλασμάτων.


http://www.mathplayground.com/BalanceScales/FractionScaleComplete.swf 
Τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν ράβδους κλασμάτων ώστε η ζυγαριά να ισορροπεί. Το εφαρμογίδιο μπορεί να αξιοποιηθεί σε σχέση με: (α) ισοδυναμία κλασμάτων, (β) άθροισμα κλασμάτων


http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/memory_fractions3.htm 
Τα παιδιά καλούνται να αντιστοιχήσουν τη συμβολική με την εικονική αναπαράσταση κάθε αριθμού (γνήσια κλάσματα και μικτοί αριθμοί).


http://nlvm.usu.edu/en/nav/frames_asid_106_g_3_t_1.html 
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για διερεύνηση και αναπαράσταση της πρόσθεσης ετερώνυμων κλασμάτων, όπου προκύπτει η αναγκαιότητα για μετατροπή των κλασμάτων σε ομώνυμα


http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/FruitShootFractionsAddition.htm 
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για εξάσκηση σε προσθέσεις κλασμάτων. Υπάρχουν διαφορετικές περιπτώσεις και αντίστοιχα επίπεδα δυσκολίας (π.χ. πρόσθεση ομώνυμων κλασμάτων με ή χωρίς απλοποίηση, πρόσθεση ετερώνυμων κλασμάτων με ή χωρίς απλοποίηση).


ΔΕΚΑΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

5.1 Ιστοσελίδαhttp://www.active-maths.co.uk/fractions/whiteboard/dec_calc10.html 
Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για δραστηριότητες σε σχέση με την αισθητοποίηση δεκαδικών αριθμών (στο διάστημα 0 μέχρι 1 ή στο διάστημα 0 μέχρι 10).


http://www.eduplace.com/kids/mw/swfs/manip/manipulative.swf?tm=/kids/mw/swfs/manip/nmbl_int.swf 

Το εφαρμογίδιο παρέχει τη δυνατότητα για δραστηριότητες με δεκαδικούς αριθμούς στην αριθμητική γραμμή. Ο χρήστης μπορεί να καθορίσει το διάστημα αριθμών στο οποίο θα εργαστεί (επιλέγοντας διαφορετική γραμμή), να καθορίσει το μέγεθος του βήματος κίνησης και το κατά πόσο θα κινείται προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

No comments:

Post a Comment

Το δέντρο που έδινε

Τα παιδιά της Ε'1, στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Ημερίδας που κάναμε στο σχολείο μας, παρουσίασαν στους μαθητές της Α', Β'...